مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 17:452021-01-31اقتصادي

گازدار شدن 48 روستا و یک شهر در ایلام به مناسبت دهه فجر


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 48 روستا، یک شهر و 120 مورد از صنایع و واحدهای اقتصادی و تولیدی در سطح استان به مناسبت دهه مبارک فجر گازرسانی می شوند.

- عباس شمس اللهی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 48 روستا، یک شهر و 120 مورد از صنایع و واحدهای اقتصادی و تولیدی در سطح استان به مناسبت دهه مبارک فجر گازرسانی می شوند.

وی افزود: این مناطق شامل گازرسانی به شهر میمه در شهرستان دهلران، گازرسانی به 16 روستای شهرستان چوار، گازرسانی به 7 روستای شهرستان سیروان، گازرسانی به 16 روستای شهرستان آبدانان، گازرسانی به 9 روستای شهرستان چرداول و همچنین گازرسانی به 120 مورد از صنایع و واحد های تولیدی و اقتصادی در سطح استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به گازرسانی به شهر میمه شهرستان دهلران اشاره کرد و اظهار داشت: در این شهر بیش از 600 خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند و برای اجرای آن 170 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: در این شهر 37 کیلومتر خط تغذیه، 20 کیلومتر شبکه توزیع و یک ایستگاه تقلیل فشار گاز با ظرفیت 2500 متر مکعب در ساعت احداث شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازرسانی به 16 روستای شهرستان چوار به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد: این روستاها شامل انارک، سرپیتک، بگ بگ بان خشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازدار شدن 48 روستا و یک شهر در ایلام به مناسبت دهه فجر

گازدار شدن 48 روستا و یک شهر در ایلام به مناسبت دهه فجر