مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 18:102021-01-31سياسي

خیز جدید افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در بناب


شرایط فعلی کرونا نباید ما را گمراه کند و وضعیت موجود نشان می دهد که خیز جدیدی از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در سطح شهرستان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی امروز به مناسبت آغاز جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور امام جمعه و سایر مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ترتیب یافته بود، با بیان اینکه مشکلات موجود در کشور در مقابل دستاوردهای انقلاب ناچیز و قابل مقایسه نیست؛ اظهار داشت: به عنوان مسئولان نظام جمهوری اسلامی وظیفه داریم همین مشکلات مردم را برطرف کرده و اجازه رنجش خاطر مردم را ندهیم و مدیران مکلفند با بردباری و تلاش مضاعف گره از مشکلات مردم باز کنند.

وی خدمت به مردم را یکی از اصول اساسی پاسداری از انقلاب دانست و اظهارکرد: مسئولان دستگاه های اجرایی در جبهه خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

رییس شورای اداری شهرستان بناب سپس وجود وحدت و همدلی در سطح ادارات شهرستان را از عوامل موفقیت این شهرستان در بحث مدیریت ویروس کرونا دانست و افزود: شرایط فعلی نباید ما را گمراه کند و وضعیت موجود نشان می دهد که خیز جدیدی از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در سطح شهرستان آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز جدید افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در بناب

خیز جدید افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در بناب