مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 18:102021-01-31فرهنگي

از اجرای «دموکراسی سفارشی» تا ادامه فیلمبرداری مستند منوچهر مشیری


اجرای دموکراسی سفارشی در تهران وخبرهای از اکران هنر و تجربه و ادامه فیلمبرداری فیلم منوچهر مشیری از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

- از اجرای دموکراسی سفارشی تا ادامه فیلمبرداری مستند منوچهر مشیری اجرای "دموکراسی سفارشی"در تهران وخبرهای از اکران هنر و تجربه و ادامه فیلمبرداری فیلم منوچهر مشیری از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

کانون تئاتر کاربردی موزه از کانون های تخصصی نمایش پردیس تئاتر تهران و موسسه هنری نقاره خانه نمایش دموکراسی سفارشی را از تاریخ 11 تا 30 بهمن ماه اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین عالم بخش رییس پردیس تئاتر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: این نمایش که به بخش نهایی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر در بخش دیگر گونه ها راه یافته ، با موضوع صداقت و عدالت در پی بیداری و حقیقت است.

به گفته او، تعداد بازیگران این نمایش 21 نفر است و این اثر نمایشی به کارگردانی و نویسندگی میلاد جباری مولانا اجرا می شود.

وی افزود: با اجرای نمایش خلیل که برداشتی از زندگی شهید خلیل شیرازی از خیل شهدای دفاع مقدس است به صورت عملی نشان دادیم تلاش داریم نقشی هر چند کوچک در باز نشان دادن اهداف و ارزشهای انقلاب و شهدای والامقام داشته باشیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگزاری نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اجرای «دموکراسی سفارشی» تا ادامه فیلمبرداری مستند منوچهر مشیری

از اجرای «دموکراسی سفارشی» تا ادامه فیلمبرداری مستند منوچهر مشیری