مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 18:102021-01-31پزشكي

سگ درمانی به جای روانکاوی!


ویدئوی دردناکی در فضای مجازی از یک کمپ ترک اعتیاد در قلات شیراز دست به دست شد که در آن معتادانی را که قصد ترک دارند، داخل استخر یخ زده می اندازند و با شیلنگ کتک می زنند.

- ویدئوی دردناکی در فضای مجازی از یک کمپ ترک اعتیاد در قلات شیراز دست به دست شد که در آن معتادانی را که قصد ترک دارند، داخل استخر یخ زده می اندازند و با شیلنگ کتک می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: در این فیلم پس از آنکه بیماران را مجبور می کردند وارد یک استخر یخ زده و کثیف شوند، آنها را بشدت با چوب هدف ضرب و شتم قرار می دادند.

به کار بردن الفاظ رکیک و تهدید افراد تحت درمان در این مرکز، بخشی از رفتار غیرانسانی کارکنان این مرکز درمان اعتیاد است که فیلم منتشرشده، بخشی از آن را نشان می دهد.

انتشار این فیلم در شبکه های مجازی واکنش کاربران بسیاری را در پی داشت و منجر به اقدام بهزیستی شیراز و تعطیلی این مرکز شد.

البته این ویدئو اولین فیلم از برخوردهای زشت و زننده در کمپ های ترک اعتیاد نیست و در سال های اخیر ویدئوهای مشابه زیادی از این رفتار تحقیرآمیز را دیده ایم.

امروز می خواهیم دلیل این گونه رفتارها را در برخی از این کمپ ها که به نظر می رسد به رویه تبدیل شده است، بررسی کنیم و همچنین از شیوه های مدرن دیگر کشورها برای ترک اعتیاد بنویسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ درمانی به جای روانکاوی!

سگ درمانی به جای روانکاوی!