مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 18:402021-01-31ورزشي

حضور شیراز در لیگ برتر فوتبال از اولویت هاست


حضور حداقل یک تیم شیرازی در لیگ برتر فوتبال کشور یکی از اولویت های شورای ورزش و جوانان شیراز است که به عنوان یک مطالبه به حق مردم باید پیگیری شود و امیدواریم با یک عزم گروهی شاهد بازگشت فوتبال شیراز به سطح اول فوتبال کشور در آینده نزدیک باشیم.

- ایسنا/فارس فرماندار شیراز گفت: حضور حداقل یک تیم شیرازی در لیگ برتر فوتبال کشور یکی از اولویت های شورای ورزش و جوانان شیراز است که به عنوان یک مطالبه به حق مردم باید پیگیری شود و امیدواریم با یک عزم گروهی شاهد بازگشت فوتبال شیراز به سطح اول فوتبال کشور در آینده نزدیک باشیم.

محمدرضا امیری در جلسه شورای ورزش شیراز که حضور علیرضا پاکفطرت، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن انتقاد از نبود یک طرح جامع ورزشی در سطح شهرستان اظهار کرد: در یک برنامه کوتاه مدت، لازم است اداره ورزش و جوانان با مشارکت برخی دستگاه ها و با در نظر داشتن بخش خصوصی، نسبت به تهیه طرحی قابل اجرا برای حمایت از تیم های ورزشی شیراز اقدام و تا قبل از پایان امسال آن را عملیاتی کند.

او اضافه کرد: شیراز به عنوان مرکز فارس ظرفیت های مناسب و غیرقابل انکاری بویژه در بخش خصوصی، برای بهره مندی مردم و مخصوصا جوانان در حوزه ورزش وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شیراز در لیگ برتر فوتبال از اولویت هاست

حضور شیراز در لیگ برتر فوتبال از اولویت هاست