مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 18:502021-01-31سياسي

یک فعال اصولگرا: جبهه پایداری با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همکاری خواهد کرد


حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص درباره ساز و کار انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات 1400، درباره رویکرد جبهه پایداری گفت: - این جبهه با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همکاری خواهد کرد؛ اما تا کنون چگونگی همکاری خود را با شورای وحدت اعلام نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، فعال اصولگرا درباره ساز و کار انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات آینده توضیح داد.

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی درباره آخرین وضعیت انتخاباتی حزب متبوع خود که در بیش از 20 استان فعالیت دارد اظهار کرد: شورای وحدت فقط جامعه روحانیت نیست، بلکه همکاری ما بین بیش از 40 حزب و گروه سیاسی اصولگرا و بهره گیری از اندیشمندان و کارشناسان مرتبط است که تصمیم دارند با محوریت و همکاری جامعه روحانیت مبارز به فعالیت گسترده در کشور بپردازند تا بتوانند با رقابتی سالم در انتخابات آتی جهت تشویق مردم به مشارکت و حضور حداکثری در صحنه انتخابات که خواسته مقام معظم رهبری است؛ نقش مهمی را ایفا کنند.

او ادامه داد: جامعه روحانیت با قبول یک تغییر جدی در ساختار سازمانی و اهداف ملی خود با استراتژی و برنامه ای مدون جهت خدمت صادقانه به مردم و کشور و تعالی نظام و انقلاب اسلامی تصمیم دارد در جهت وحدت بین اصولگرایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فعال اصولگرا: جبهه پایداری با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همکاری خواهد کرد

یک فعال اصولگرا: جبهه پایداری با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همکاری خواهد کرد