مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 19:502021-01-31سياسي

ادامه مهربانی و کمک های مؤمنانه در کهریزک/ اهدای 70 تبلت به دانش آموزان نیازمند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، جشن چهل ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بخش کهریزک مزیّن به جوشش مهربانی در قالب ”پویش مهربانی شد تا دانش آموزان نیازمند که آینده این مرز و بوم با دستان و افکار آن ها و در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کند، امیدوار شوند و با تلاش و پشتکار برای آبادانی این سرزمین بکوشند.

به همّت خیران و پیگیری مسؤولان بخش کهریزک در شرایط شیوع ویروس کرونا و نیازمندی دانش آموزان به تبلت و گوشی هوشمند برای فراگیری علم و دانش در بستر شبکه شاد و فضای مجازی، تاکنون بیش از 140 تبلت در دو مرحله و در هر مرحله حدود 70 تبلت به دانش آموزان نیازمند اهداء شد.

دومین مرحله از این پویش مهربانی به مناسبت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با آغاز دهه فجر، در قالب اهدای 70 تبلت به دانش آموزان نیازمند بخش کهریزک با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، امین بابایی بخشدار کهریزک و سایر مسؤولان در بخشداری کهریزک برگزار شد.

در این مراسم به منظور حفظ شأنیت خانواده ها، دانش آموزان نیازمند حضور نداشتند و این برنامه با حضور مدیران و اهدای تبلت به مدیران مدارس برگزار شد تا در ادامه این تبلت ها توسط مدیران در اختیار والدین دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه مهربانی و کمک های مؤمنانه در کهریزک/ اهدای 70 تبلت به دانش آموزان نیازمند

ادامه مهربانی و کمک های مؤمنانه در کهریزک/ اهدای 70 تبلت به دانش آموزان نیازمند