مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 20:152021-01-31حوادث

مسئولان کمپ ترک اعتیاد در شیراز بازداشت شدند


همزمان با مرگ یک معتاد در مرکز ترک اعتیاد و انتشار کلیپ شکنجه معتادان در کمپ دیگری در قلات شیراز دستور توقیف و پلمب این مرکز صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، روز جمعه کلیپی در فضای مجازی از یک مرکز ترک اعتیاد در شیراز منتشر شد که از شکنجه معتادان در یک استخر آب یخ و رفتار نامناسب مسئولان با معتادانی حکایت داشت که در این مرکز برای ترک اعتیاد حضور داشتند.

هر چند بدرفتاری با معتادان، کتک زدن، توهین و فحاشی و شکنجه آنها در کمپ های ترک اعتیاد موضوع تازه ای نیست و تاکنون دهها نفر از معتادانی که برای ترک به این مراکز رفته بودند بر اثر این شکنجه ها جان باخته اند و برخی از خانواده هایشان نیز به مراجع قضایی شکایت کرده اند، اما سریال بدرفتاری با معتادان در کمپ های ترک اعتیاد همچنان ادامه دارد.

این بار نیز در کمپی واقع در قلات شیراز شاهد بروز چنین تخلفی بودیم.

مصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در تشریح این خبر به فارس گفت: روز جمعه کلیپی از یک مرکز ترک اعتیاد در فضای مجازی منتشر شد که رفتار نامناسب مسئولان کمپ با معتادان در حال ترک را نشان می داد همچنین خبر فوت یکی از معتادان حاضر در یک کمپ خصوصی واقع در دوکوهک شهرستان شیراز به دلیل سهل انگاری این مرکز در مراقبت از مددجویان نیز گزارش شد که بدین ترتیب دستگاه قضایی استان فارس تحقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان کمپ ترک اعتیاد در شیراز بازداشت شدند

مسئولان کمپ ترک اعتیاد در شیراز بازداشت شدند