مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 20:252021-01-31ورزشي

مکتب انقلاب اسلامی دنیا را از دو قطبی مادی خارج کرده است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: مکتب انقلاب اسلامی در 42 سال اخیر دنیا را از دو قطبی مادی و زر و زور خارج کرده است.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: مکتب انقلاب اسلامی در 42 سال اخیر دنیا را از دو قطبی مادی و زر و زور خارج کرده است.

بهروز ندایی در آیین استانی زنگ انقلاب که با حضور مسئولان در مدرسه پورسینای اردبیل نواخته شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی شرایط کشور ما شبیه به بردگی بود که استکبار شرق و غرب تمام کشورهای دنیا را به سیطره خود درآورده بودند.

وی عقب ماندگی علمی، اقتصادی و سیاسی ایران را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد و تصریح کرد: کشور ما به صورت کامل وابسته به شرق و غرب بود و ما در تصمیم گیری ها نیز استقلال واقعی را نداشتیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با شروع انقلاب اسلامی جهان به یک نظام سه قطبی تبدیل شد و ایران اسلامی سردمدار حاکمیت ملی مستقل و عزتمندانه لقب گرفت و به دنبال فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی کشور ما به یک قدرت بلامنازع منطقه ای و جهانی تبدیل شد.

ندایی یاد و خاطره امام راحل را در پایه گذاری و بنیان نهادن انقلاب اسلامی یادآور شد و افزود: نسل امروز به ویژه دانش آموزان باید با مقایسه شرایط کنونی کشور با قبل از انقلاب به پیشرفت های علمی، سیاسی، اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب انقلاب اسلامی دنیا را از دو قطبی مادی خارج کرده است

مکتب انقلاب اسلامی دنیا را از دو قطبی مادی خارج کرده است