مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 02:202021-01-31سياسي

توصیه هایی به والدین برای تربیت فرزندان پس از طلاق


قرار نیست والدین با طلاق گرفتن دشمن یکدیگر شوند چراکه با جدایی از یکدیگر همچنان پروژه مشترکی برای تمام زندگی خود دارند و آن تربیت و همراهی فرزند است.

- غزاله مسعودی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: والدین باید بپذیرند فرزندشان در مراحل مهم زندگی نظیر انتخاب مدرسه، رشته تحصیلی، همسر و.

نیازمند مشورت و همراهی آن ها است و از این رو والدین پس از طلاق باید گفتگوهای مشترک، تصمیم گیری های مشترک و روش های تربیتی مشترکی برای فرزندان خود داشته باشند.

ایحاد فضایی برای باج گیری فرزند در صورت عدم هماهنگی در تربیت وی با تاکید بر لزوم تصمیم گیری مشترک والدین برای تربیت مشترک فرزند پس از طلاق، اظهار کرد: در برخی مواقع ممکن است فرزند با تربیت دوگانه ای مواجه شود و اینگونه فرصتی برای منفعت طلبی پیدا کند.

برای مثال والدی که فرزند در طول هفته با اوست شرایطی بعضا سخت گیرانه ایجاد کند اما والدی که تنها آخر هفته فرزند را می بیند تمام وقت را به تفریح بگذراند.

اینگونه فضا برای باج گیری فرزند باز می شود.

صلح هنگام طلاق حائز اهمیت است این مددکار اجتماعی افزود: لازم است والدین در مسئولیتی که بر عهده فرزند می گذارند، با قوانینی که در منازل خود وضع می کنند و قاطعیتی که برای اجرای قوانین به کار می برند هماهنگی در جهت تربیت یکپارچه کودک ایجادکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی به والدین برای تربیت فرزندان پس از طلاق

توصیه هایی به والدین برای تربیت فرزندان پس از طلاق