مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 04:052021-02-01سياسي

اعلام عزای عمومی مازندران


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پی رحلت آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیام تسلیط مشترک، یک روز عزای عمومی در استان اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی و احمد حسین زادگان، با صدور پیامی، رحلت عالم پارسا و مجاهد، روحانی انقلابی و یار صدیق امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری، زنده یاد آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه را تسلیت گفتند و به این مناسبت یک روز عزای عمومی اعلام کردند.

‎ در متن این پیام آمده است؛ رحلت جانگداز عالم مجاهد، انقلابی، وارسته و از مریدان و یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی )، زنده یاد آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، موجب تاثر و اندوه فراوان اینجانبان و مردم مومن، دیندار و ولایتمدار مازندران گردید.

آن عالم و روحانی متقی و فقیه پارسا که از دیرباز برای هدایت مومنین و ترویج دین و شریعت مبین اسلام، با دعوت و اقبال مومنین؛ رحل اقامت در شهرستان ساری افکند، از دیرباز با جذب در شخصیت حضرت امام خمینی (ره) به صف انقلابیون مبارز بر علیه رژیم ستمشاهی پیوست و خود نیز به عنوان یکی از پایه گذاران نهضت امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران، مجاهدت های وافر نمود و پس از پیروزی انقلاب نیز به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام عزای عمومی مازندران

اعلام عزای عمومی مازندران