مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 04:202021-02-01سياسي

بیماران نیازمند درمساجد محلات محروم کرمانشاه رایگان ویزیت می شوند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: طرح برپایی 10 ایستگاه سلامت در مساجد شهر کرمانشاه و ویزیت رایگان بیماران نیازمند برگزار می شود.

- حجت الاسلام افشین کلاهت پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: یکی از برنامه های شاخص کارگروه مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کرمانشاه، ویزیت رایگان بیماران در 10 مسجد شاخص و محوری نقاط محروم و حاشیه شهر کرمانشاه است.

وی افزود: همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، تیم پزشکی در مسجد سادات شهرک کرناچی کرمانشاه حضور یافت و به صورت رایگان به مردم ارائه خدمت کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه ادامه داد: تیم پزشکی حاضر در این طرح برای ارائه خدمات پزشکی در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر به مسجد امیرالمومنین (ع) واقع در شهرک دولت آباد، سومین روز به مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در شهرک جعفرآباد و چهارمین روز به مسجد المهدی (عج) واقع در شهرک حکمت آباد حاضر می شوند.

به گفته کلاهت پور، این ایستگاه سلامت در پنجمین روز از ایام دهه فجر در مسجد امام سجاد (ع) واقع در مسکن مهر سجادیه، در ششمین روز در مسجد حاج شیر ولی خانی واقع در شهرک نوکان، در هفتمین روز در مسجد حضرت زین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران نیازمند درمساجد محلات محروم کرمانشاه رایگان ویزیت می شوند

بیماران نیازمند درمساجد محلات محروم کرمانشاه رایگان ویزیت می شوند