مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 04:202021-02-01فرهنگي

برگزاری جشنواره بزرگ ادبی کتاب و کتابخوانی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری جشنواره بزرگ ادبی در بخش کتاب و کتابخوانی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صابر سهرابی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام برنامه های حوزه فرهنگ، ادب و هنر، قرآن و عترت به مناسبت دهه فجر و تاکید بر اینکه عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون دستاوردهای انقلاب اسلامی است و ویژه برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر تجدید میثاق آحاد ملت با آرمان های امام و شهدا است، گفت: امسال نگاه برنامه های دهه فجر با رویکردی دیگر گونه همراه شده و شیراز پایتخت کتاب ایران برنامه های خاص و ارزشمندی را به همین مناسبت در کنار دیگر برنامه ها با نگاه کتاب و کتابخوانی فراهم کرده است.

وی افزود: امسال شیراز جریان بزرگ جام باشگاه های کتابخوانی 30 شهرستان فارس را با توجه به اهمیت این موضوع و توابع آن پایگاه های کتابخوانی خود را با همکاری مروجان کتاب در شهرستان ها و روستاها راه اندازی کرده اند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس، این اداره کل جشنواره ادبی بزرگی را برای اولین بار در خصوص کتاب و کتابخوانی با شیوه های نوین پرورش خلاق کودکان و نوجوانان پایه ریزی کرده که بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: این جشنواره ادبی که با هدف ترویج و گسترش کتاب و کتابخوانی برای اولین بار در کشور در شیراز پایتخت تمدن و فرهنگ ایران فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره بزرگ ادبی کتاب و کتابخوانی

برگزاری جشنواره بزرگ ادبی کتاب و کتابخوانی