مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 04:552021-02-01سياسي

اخذ مجوز استخدام برای فرزندان شاهد هرمزگان پیگیری می شود


استاندار هرمزگان در دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر هرمزگان در واحدهای زیرمجموعه وزارت نفت خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر هرمزگان در واحدهای زیرمجموعه وزارت نفت خبر داد.

فریدون همتی شامگاه 12 بهمن ماه در نخستین روز از دهه مبارک فجر با خانواده معظم شهید غلامحسین پرخیده و جانباز حسین رییسی دیدار کرد.

فریدون همتی در حاشیه این دیدارها با تجلیل از استقامت و ایثار خانواده های شهدا و جانبازان، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا دانست و عنوان کرد: مادران خانواده های معظم شهدا با تربیت فرزندانی صالح روح پدران شهید خود را شاد کردند واین فرزندان هم ادامه دهنده راه شهدا هستند.

وی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران ذخایر معنوی انقلاب هستند و باید توجه ویژه ای به معیشت آنان شود که در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به انجام پیگیری در خصوص رفع مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، خاطرنشان کرد: طی رایزنی با وزیر نفت، پیگیری لازم به منظور اخذ مجوز استخدام برای فرزندان خانواده های معظم شاهد هرمزگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز استخدام برای فرزندان شاهد هرمزگان پیگیری می شود

اخذ مجوز استخدام برای فرزندان شاهد هرمزگان پیگیری می شود