مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 05:102021-02-01ورزشي

سه لرستانی به اردو تیم ملی دوچرخه سواری دعوت شده اند


رییس هیئت دوچرخه سواری لرستان گفت: بیش از 500 ورزشکار به صورت حرفه ای در لرستان در رشته دوچرخه سواری فعالیت می کنند و در حال حاضر آبتین بهزاد در رده جوانان به اردوی تیم ملی جاده و کسری باقر پور و ایمان رشنو در رده بزرگ سالان بخش پیست به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

- فرهاد دیناروند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: سال 98 پس از تغییراتی که در هیئت دوچرخه سواری لرستان صورت گرفت در اولین مرحله اقدام به برگزاری مسابقات استعدادیابی در رده های سنی نوجوانان و جوانان کردیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات در تمام شهرستان های لرستان برگزار شد، افزود: پس از مشخص شدن افراد برگزیده در شهرستان ها همه ی آنان در مسابقات استان شرکت کردند و از این استعدادها تیم نوجوانان و جوانان لرستان شکل گرفت.

رییس هیئت دوچرخه سواری لرستان بیان کرد: در سال 98 در مسابقات لیگ جوانان کشور استعدادهای لرستان دو مدال طلا و نقره به دست آوردند همچنین در مسابقات قهرمانی جوانان کشور توانستیم رده سوم کشور را به دست آوریم.

دیناروند با اشاره به اینکه تیم نوجوانان دوچرخه سواری لرستان در سال گذشته توانست در بخش آقایان مقام قهرمانی کشور را به دست آورد، تصریح کرد: همچنین در بخش پیست در سال گذشته دو لرستانی توانستند چهار مدال برنز کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه لرستانی به اردو تیم ملی دوچرخه سواری دعوت شده اند

سه لرستانی به اردو تیم ملی دوچرخه سواری دعوت شده اند