مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 05:202021-02-01اقتصادي

طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 در خراسان جنوبی اجرایی می شود


معاون استاندار خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 از نیمه بهمن ماه جاری تا نیمه فروردین سال آینده در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مشیرالحق عابدی یکشنبه شب در کمیسیون تنظیم بازار خراسان جنوبی با اشاره به آنفولانزای فوق حاد پرندگان در مرغداری های استان بیان کرد: شیوع این بیماری باعث ایجاد مشکلاتی در بازار مرغ شده و تامین این کالای اساسی در شب عید نیازمند تدبیر است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با همکاری دستگاه های متولی برای تامین مرغ شب عید تدابیری ویژه اندیشیده شده است، افزود: برخی کمبودها منشا کشوری دارد بنابراین علی رغم تمام پیگیری ها، در برخی مناطق احساس می شود.

وی با اشاره به اقدامات سازمان صمت استان برای مهار قیمت ها بیان کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 از نیمه بهمن ماه جاری تا نیمه فروردین ماه سال آینده در استان برگزار می شود.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هم در این جلسه بیان کرد: هر ساله با نزدیک شدن به ایام خاصی مانند نوروز، طرح های نظارتی ویژه در استان اجرایی می شود.

علی تهوری با بیان اینکه در این راستا طرح نظارتی نوروز 1400 از نیمه بهمن ماه جاری در استان اجرایی می شود، افزود: در قالب اجرای این طرح گشت های مشترک سازمان در دو شیفت صبح و عصر بر بازار نظارت می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 در خراسان جنوبی اجرایی می شود

طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 در خراسان جنوبی اجرایی می شود