مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 05:202021-02-01سياسي

دفاع مقدس، سرچشمه فرهنگ مقاومت در منطقه است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، گفت: دفاع مقدس منبع جاری بودن فرهنگ مقاومت در منطقه است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، گفت: دفاع مقدس منبع جاری بودن فرهنگ مقاومت در منطقه است.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دفاع مقدس با انگیزه خدا محوری و معنویت گرایی و با تلفیق نیروهای مسلح با مردمی شکل گرفت.

وی با بیان این که عموم مردم ایران در دفاع مقدس حضور داشتند، افزود: توکل بر خدا، هدایت ها و رهبری امام خمینی(ره) و وحدت مردم رمز پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود.

رشیدی با اشاره به این که هیچ جنگی صرفاً با اتکا به نیروهای مسلح و هزینه های دولتی به پیروزی ختم نمی شود، عنوان کرد: در دوران جنگ تحمیلی جبهه کفر از ابتدا تا انتها براساس مادیات و منفعت گرا در مناطق جنگی حضور داشتند، ولی ملت ما براساس تعالیم دینی و اعتقاد به جهاد و ایستادگی در برابر متجاوز در میدان حاضر می شدند، و این رمز پیروزی ما بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، با اشاره به این که دفاع مقدس منبع جاری بودن فرهنگ مقاومت در منطقه است، عنوان کرد: سفرهای زیارتی کاروان های راهیان نور تداعی کننده صحنه هایی از دفاع مقدس است که در هیچ جای دنیا تکرار نشده، چراکه در این دوران ملت ایران بالاترین هدیه الهی، یعنی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس، سرچشمه فرهنگ مقاومت در منطقه است

دفاع مقدس، سرچشمه فرهنگ مقاومت در منطقه است