مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-01سياسي

تشریح برنامه های فرهنگی هنری فجر انقلاب در فارس


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برنامه های حوزه فرهنگ، ادب و هنر، قرآن و عترت فارس را در ایام الله دهه فجر انقلاب را تشریح کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برنامه های حوزه فرهنگ، ادب و هنر، قرآن و عترت فارس را در ایام الله دهه فجر انقلاب را تشریح کرد.

صابر سهرابی دوشنبه 13 بهمن در جمع خبرنگاران تاکید کرد که عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون دستاوردهای انقلاب اسلامی ست و ویژه برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر تجدید میثاق آحاد ملت با آرمان های امام و شهدا است.

سهرابی گفت: امسال نگاه برنامه های دهه فجر با رویکردی دیگر گونه همراه شده و شیراز پایتخت کتاب ایران برنامه های خاص و ارزشمندی را به همین مناسبت در کنار دیگر برنامه ها با نگاه کتاب و کتابخوانی فراهم کرده است.

جام باشگاه های کتابخوانی در سی شهرستان او افزود: امسال شیراز جریان بزرگ جام باشگاه های کتابخوانی سی شهرستان استان فارس را با توجه به اهمیت این موضوع و توابع آن پایگاه های کتابخوانی خود را با همکاری مروجان کتاب در شهرستانها و روستاها راه اندازی کرده اند.

از سویی بازتاب این برنامه ها همراه با اداره امور کتابخانه های استان و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره آموزش و پرورش استان فارس و دیگر دستگاه های فرهنگی در حال اجرا می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های فرهنگی هنری فجر انقلاب در فارس

تشریح برنامه های فرهنگی هنری فجر انقلاب در فارس