مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-01اقتصادي

آغاز ساخت 3 مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در گلستان


هم زمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 36 پروژه در حوزه شیلات استان با اشتغال زایی مستقیم 62 نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل شیلات گلستان گفت: هم زمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 36 پروژه در حوزه شیلات استان با اشتغال زایی مستقیم 62 نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

سیدجواد قدس علوی اظهار کرد: برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه های شیلات گلستان در دهه فجر 134میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان 92 میلیارد ریال آورده شخصی بوده و مابقی در قالب تسهیلات بانکی به متقاضیان اعطا شده است.

وی افزود: این طرح ها در زمینه های مختلف از جمله پرورش ماهی با استفاده دومنظوره از آب چاه های مجاز کشاورزی، پرورش ماهی در قفس، پرورش ماهیان خاویاری در مزارع منفرد، پرورش ماهیان گرمابی و مرکز عرضه و زون پروتیینی خواهد بود که در شهرستان های گرگان، آق قلا، گنبدکاووس، بندر ترکمن، کردکوی، بندرگز، کلاله، گالیکش و کردکوی قرار دارند.

مدیرکل شیلات گلستان بیان کرد: از مهم ترین پروژه های کلنگ زنی امسال می توان به 3 پروژه پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان های بندرگز و گنبدکاووس اشاره کرد.

قدس علوی گفت: 29 استخر پرورش ماهی با استفاده دومنظوره از آب چاه های مجاز کشاورزی با ظرفیت 70 تن تولید ماهی در دهه فجر امسال افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 3 مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در گلستان

آغاز ساخت 3 مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در گلستان