مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-01اقتصادي

چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به صورت مجازی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرزاد حیدری با اعلام این خبر گفت: - مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و مقام روز زن روز چهارشنبه 15 بهمن به صورت مجازی در 4 رشته ورزشی در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی و همزمان در تمامی استان ها برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرزاد حیدری با اعلام این خبر گفت: با وجود همه محدودیت ها و البته در چارچوب پروتکل های بهداشتی، ورزش کارگران فعالیت خود را امسال ادامه داده و با خلاقیت و ابتکار اجازه ندادیم مشعل المپیاد ورزشی بانوان کارگر خاموش شود.

وی افزود: چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر در 4 رشته طناب زنی، پتانک، دارت و شطرنج بین بانوان کارگر سراسر کشور برگزار می شود.

حیدری گفت: میزبانی المپیاد در تهران بر عهده اداره کل استان تهران است ضمن این که فدراسیون کارگری و اتحادیه بانوان کارگر نیز در این مسیر همراه ما هستند.

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: کرونا محدودیت های زیادی را در همه ابعاد زندگی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به صورت مجازی برگزار می شود

چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به صورت مجازی برگزار می شود