مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-01فرهنگي

تله فیلم «داستان عامه پسند» در سمنان ساخته می شود


تصویربرداری فیلم تلویزیونی «داستان عامه پسند» کاری از سیمای مرکز سمنان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، تصویربرداری تله فیلم عامه پسند با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، نادر فخری فرماندار و سیدمحمدناظم رضوی شهردار سمنان و تعدادی از معاونان صدا و سیمای مرکز سمنان در یکی از بافت های قدیمی شهر سمنان آغاز شد.

داستان عامه پسند که تهیه کنندگی و کارگردانی آن را عمار خطی به عهده دارد، طنز اجتماعی است که به نویسندگی مشترک مهرداد نیکنام و عمار خطی و با حضور بازیگرانی چون علیرضا دیلمی، پیمان پور نیکدست، اکبر دانیالی، آذین باقریان، پناه باقریان، میلاد لکی و طیبه سنایی نژاد در حال تصویربرداری است.

داستان فیلم در خصوص جوانی است به نام بهرام که در تصادفی با رحمان باعث زوال عقل او شده و برابر قانون ملزم به پرداخت دیه کامل انسان می شود؛ اما .

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر تصویربرداری مجید یزدانی، مدیر تولید میلاد لکی، دستیار اول و برنامه ریز محمد رحمانیان، طراح صحنه و لباس ساناز ترابی، صدابرداران ایمان یگانه جو و امیر نخجوان، منشی صحنه یاسمین پدری، طراح گریم سپیده عجمی، مدیر تدارکات کاظم جمیلی آذر، عکاس و مدیر روابط عمومی حمیدرضا هادی نژاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله فیلم «داستان عامه پسند» در سمنان ساخته می شود

تله فیلم «داستان عامه پسند» در سمنان ساخته می شود