مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-01اقتصادي

42 درصد مصوبات ستاد تسهیل آذربایجان شرقی اجرایی شده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر ارزیابی دستگاه ها در میزان همکاری با ستاد تسهیل گفت: در سال جاری 42 درصد مصوبات ستاد تسهیل اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی جهانگیری روز دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل استان، با بیان اینکه اجرای مصوبات ستاد تسهیل الزامی است، گفت: بنا به اهمیت رفع موانع پیش روی صنایع استان و بنگاه های اقتصادی در سال جهش تولید همت عمومی دستگاه های متولی و مسئولین استانی در راستای تسهیل گری شرایط تولید و تداوم تولید است.

وی اظهار کرد: از طریق احصای مشکلات و دلایل عدم اجرای برخی مصوبات پیش بینی های لازم در خصوص عملیاتی شدن مصوبات و هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر تمامی بخش های مرتبط در این حوزه با جدیت دنبال خواهد شد.

جهانگیری اظهار داشت: مطابق بخشنامه های ابلاغی مطالبات و مسائل واحدهای صنعتی در کمیته های تخصصی بررسی می شود و گروه های کارشناسی به صورت روزانه و مستمر در جهت حل چالش ها و موانع تولید حرکت می کنند.

وی بر تشکیل کمیته های تخصصی اعم از کمیته های امور بانکی، تأمین اجتماعی و امور مالیاتی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه مشکلات مبتلابه اکثر واحدهای صنعتی در این سه حوزه می باشد، مسائل واحدهای تولیدی با حضور کارشناسان و مشاوران حوزه های یاد شده بررسی و تصمیم گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 درصد مصوبات ستاد تسهیل آذربایجان شرقی اجرایی شده است

42 درصد مصوبات ستاد تسهیل آذربایجان شرقی اجرایی شده است