مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-01اجتماعي

تاکنون گزارشی از شیوع آنفلوانزا در حیات وحش البرز نداشته ایم


مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز در خصوص مشاهده مواردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی از شیوع این بیماری در حیات وحش استان نداشته ایم.

- ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز در خصوص مشاهده مواردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی از شیوع این بیماری در حیات وحش استان نداشته ایم.

فردین حکیمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اخیراً گزارش مبنی بر شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در طیور بومی البرز اعلام شد، گفت: خوشبختانه تاکنون این بیماری در حیات وحش استان شیوع پیدا نکرده و در این خصوص گزارشی نداشته ایم.

حکیمی افزود: طبق اعلام دامپزشکی، این بیماری به مرغداری های صنعتی استان هم سرایت نکرده و موردی از ابتلا در این بخش گزارش نشده است.

وی ادامه داد: محیط زیست تقریباً با اکثر نهادها و دستگاه ها بخش های مشترکی دارد؛ این حوزه مشترک با دامپزشکی در بخش بیماری های مشترک انسان و دام و طیور است که خوشبختانه همکاری خوبی تاکنون میان محیط زیست و دامپزشکی استان وجود داشته و دامپزشکی اقدامات خوبی در این بخش به خصوص در زمینه پیشگیری و واکسیناسیون داشته است.

این مسئول در ادامه به وضعیت کیفی هوای استان هم اشاره و اعلام کرد: در حال حاضر شاخص کیفی هوای استان در حد پاک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون گزارشی از شیوع آنفلوانزا در حیات وحش البرز نداشته ایم

تاکنون گزارشی از شیوع آنفلوانزا در حیات وحش البرز نداشته ایم