مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-01سياسي

عمویی: دولت جدید آمریکا همان خواسته های تیم ترامپ از ایران را دنبال می کند


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر خارجه آمریکا همان خواسته تیم دونالد ترامپ از ایران را مطرح کرده که هیچ کدام مبتنی بر واقعیت نیست.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر خارجه آمریکا همان خواسته تیم دونالد ترامپ از ایران را مطرح کرده که هیچ کدام مبتنی بر واقعیت نیست.

ابوالفضل عمومی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه جدید آمریکا درباره ی بازگشت آمریکا به برجام در صورت عمل کردن ایران به تعهداتش اظهار کرد: اقدامات آقای دونالد ترامپ در محیط بین الملل رویکردهای مخربی به همراه داشت که آثار منفی در مناسبات بین المللی به جای گذاشت و به طور خاص درباره ی کشور ما سیاست فشار حداکثری و در منطقه تلاش برای ارتقاء جایگاه رژیم صهیونیستی و حمایت از جنایت های رژیم عربستان در یمن را پیگیری می کرد.

وی ادامه داد: با تغییر دولت آمریکا برخی از تحلیلگران بین المللی امیدوار بودند که شرایط بهتر شود و آمدن بایدن به عنوان کسی که حداقل آشنایی با مناسبات بین المللی دارد، روند منفی دونالد ترامپ را تغییر دهد، اما نحوه روی کار آمدن بایدن نشان داد بیشتر از آنکه بتواند در مباحث بین المللی تمرکز کند با چالش هایی برای مواجهه با شکاف اقتصادی و اجتماعی و مشکلات داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمویی: دولت جدید آمریکا همان خواسته های تیم ترامپ از ایران را دنبال می کند

عمویی: دولت جدید آمریکا همان خواسته های تیم ترامپ از ایران را دنبال می کند