مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-01دانش

90 موسسه آموزش عالی مشمول طرح ساماندهی آموزش عالی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه 262 هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست محمدعلی کی نژاد، رییس هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور غلامحسین رحیمی، - معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: از 120 مؤسسه آموزش عالی، 90 مؤسسه مشمول ساماندهی هستند که این 90 مؤسسه به 45 مؤسسه آموزش عالی کاهش می یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه 262 هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست محمدعلی کی نژاد، رییس هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور غلامحسین رحیمی، معاون پژوهشی وزارت علوم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

معاون پژوهشی وزارت علوم با توجه به دستور جلسه که به بررسی لیست انطباق نیاز های دانشگاه بر اساس آمایش آموزش عالی در فراخوان جدید اختصاص داشت به ارائه گزارشی در مورد تجمیع و ساماندهی مؤسسات آموزش عالی پرداخت و ارتقا کیفی، متناسب سازی رشته ها با نیاز ها و استفاده بهینه از امکانات را به عنوان 3 هدف اصلی و کلیدی طرح ساماندهی مؤسسات آموزش عالی عنوان کرد.

وی ادامه داد: از 120 مؤسسه آموزش عالی، 90 مؤسسه مشمول ساماندهی هستند که این 90 مؤسسه به 45 مؤسسه آموزش عالی کاهش می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 موسسه آموزش عالی مشمول طرح ساماندهی آموزش عالی هستند

90 موسسه آموزش عالی مشمول طرح ساماندهی آموزش عالی هستند