مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-01سياسي

برگزاری 5 هزار ویژه برنامه دهه فجر در استان تهران/ 42 هزار بسته معیشتی توزیع می شود


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران از اجرای 5 هزار ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان های استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران شامگاه یکشنبه در نشست خبری دهه فجر با اصحاب رسانه اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با دهه مبارک فجر بیش از 5 هزار برنامه در قالب 42 عنوان در سطح شهرستان های استان تهران برگزار خواهد شد.

وی گفت: برنامه های دهه فجر صبح امروز همزمان با سراسر کشور با نواخته شدن زنگ انقلاب به طور نمادین در اسلامشهر آغاز شد و در ادامه، ویژه برنامه های دهه فجر در سطح 180 حوزه و 1500 پایگاه بسیج و با حضور 9 هزار بسیجی در شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

برگزاری رژه خودرویی و موتوری به جای راهپیمایی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب همواره کوشیده اند راهپیمایی 22بهمن کم رنگ باشد، اما با حضور حماسی مردم همه ساله باشور بیشتر برگزار شده است، ادامه داد: امسال به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی راهپیمایی نخواهیم داشت و به جای آن رژه خودرویی و موتوری در همان مسیرهای راهپیمایی سال های گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 5 هزار ویژه برنامه دهه فجر در استان تهران/ 42 هزار بسته معیشتی توزیع می شود

برگزاری 5 هزار ویژه برنامه دهه فجر در استان تهران/ 42 هزار بسته معیشتی توزیع می شود