مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-01دانش

تهیه واکسن کرونا با توان داخلی / جزییات زمانی واکسیناسیون گروه های مختلف اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور؛ مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پاسخ به نگرانی مردم درباره تامین واکسن کرونا در کشور، - دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی گفت: واکسن کرونا با استفاده از توان داخلی و هم با خرید از دیگر کشور ها تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور؛ مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پاسخ به نگرانی مردم درباره تامین واکسن کرونا در کشور، با اشاره به موضوع بالا، گفت: کمیته علمی مقابله با کرونا در تلاش است تا نیاز کشور به واکسن کرونا را با کمک تولیدات داخلی و خرید از دیگر کشور ها تامین کند.

وی افزود: در این برنامه قرار است حدود 16 میلیون دوز واکسن از مجموعه کوواکس، بیش از 25 میلیون دوز از طریق واردات و 25 میلیون دوز با استفاده از تولیدات داخلی تامین شود.

واکسیناسیون عمومی نیز اسفندماه سال آینده شروع می شود.

به گفته رییس کمیته علمی مقابله با کرونا، زمستان امسال کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی، افراد مسن، معلولان و جانبازان مراکز نگهداری در اولویت واکسیناسیون قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه واکسن کرونا با توان داخلی / جزییات زمانی واکسیناسیون گروه های مختلف اعلام شد

تهیه واکسن کرونا با توان داخلی / جزییات زمانی واکسیناسیون گروه های مختلف اعلام شد