مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-01سياسي

آیین رونمایی از کتاب «مهدویت و انقلاب اسلامی» برگزار شد


آیین رونمایی از کتاب «مهدویت و انقلاب اسلامی» همزمان با آغاز دهه فجر امروز 13 بهمن 1399 در محل ستاد اقامه نماز برگزار شد.

- آیین رونمایی از کتاب مهدویت و انقلاب اسلامی همزمان با آغاز دهه فجر امروز 13 بهمن 1399 در محل ستاد اقامه نماز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین رونمایی از کتاب مهدویت و انقلاب اسلامی همزمان با آغاز دهه فجر امروز 13 بهمن 1399 در محل ستاد اقامه نماز برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی را مهمترین هدف انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: تمدن نوین اسلامی زمانی شکل می گیرد که بتوانیم فرهنگ های جامعه را از فرهنگ ابتذال به فرهنگ انتظار تبدیل کنیم؛ فرهنگ انتظار بر محور توحید، اخلاق و کرامت است.

وی ادامه داد: یکی از تفاوت های بارز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های جهان در این است که انقلاب اسلامی بر محور اندیشه و آموزه های دینی شکل گرفته و با رهبری نایب امام زمان (عج) به پیروزی رسیده است.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حرکت به سوی تبدیل شدن به جامعه اسلامی است، عنوان کرد: بعد از جامعه اسلامی، دولت اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی باید شکل بگیرد؛ بنابراین برای رسیدن به تمدن اسلامی لازم است از دستاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از کتاب «مهدویت و انقلاب اسلامی» برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب «مهدویت و انقلاب اسلامی» برگزار شد