مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-01سياسي

احزاب فقط در یک جبهه می توانند عضویت داشته باشند


تاکید کمیسیون ماده 10 احزاب این است که با تشکیل جبهه حزبی، هر حزب پروانه دار قانونی فقط باید در یک جبهه عضویت داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمزه امرایی سرپرست دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی صبح امروز(دوشنبه) در نشستی با اهالی رسانه در رابطه با جزییات و مصوبات دوازدهمین جلسه کمیسیون قانون نحوه فعالیت احزاب، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برابر دستور کار جلسه، گزارش مصوبات به این شرح است که در جلسه امروز بررسی شرایط مسئولین شعب استانی چهار حزب را در کمیسیون داشتیم که بررسی و تایید شد.

امرایی عنوان کرد: شرایط مسئولین شعب استانی حزب همدلی مردم تحول خواه در استان کردستان، جامعه استانی کارگران در استان بوشهر، شعبه استانی مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی در آذربایجان شرقی و مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی در استان اردبیل بررسی و تایید شد.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب بیان کرد: در جلسه کمیسیون، گزارش نحوه هزینه کرد یارانه سال 96، برای 16 حزب و گروه سیاسی به اطلاع کمیسیون رسید.

با توجه به مصوبه گذشته کمیسیون، گزارش هزینه کرد احزابی که یارانه سال 96 را گرفته اند در دبیرخانه بررسی و گزارش آن به کمیسیون ماده 10 احزاب اطلاع رسانی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب فقط در یک جبهه می توانند عضویت داشته باشند

احزاب فقط در یک جبهه می توانند عضویت داشته باشند