مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-01حوادث

ناکام ماندن کلاهبردار اینترنتی 3 میلیارد ریالی در تنکابن


رییس پلیس فتا در استان مازندران از دستگیری فردی که با ایجاد درگاه جعلی خرید شارژ و بسته های اینترنتی در شبکه های اجتماعی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان مازنی کرده بود، -  سرهنگ سامع خورشاد در گفت وگو خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: فردی که با ایجاد درگاه جعلی خرید شارژ و بسته های اینترنتی در شبکه های اجتماعی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان کرده بود دستگیر شده است.

وی افزود: مال باختگان در اظهارات شان عنوان کردند بدون توجه به آدرس سایت طراحی شده، با این تصور که اطلاعات کارت بانکی خود را در سایت رسمی و معتبر ثبت می کنند، برای خرید شارژ و بسته های اینترنتی اقدام کردند، در حالی که سایت مذکور، شبیه سازی شده سایت اصلی بوده و بدون توجه به این موضوع در دام کلاهبرداران اینترنتی افتادند.

خورشاد تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شده و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع آوری شده، به بزه انتسابی اقرار کرد.

رییس پلیس فتا در استان مازندران اعلام کرد: مبلغ کلاهبرداری این متهم به میزان 3 میلیارد و 500 هزار ریال اعتراف کرد و انگیزه خود را کسب درآمد و کلاهبرداری از شهروندان عنوان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکام ماندن کلاهبردار اینترنتی 3 میلیارد ریالی در تنکابن

ناکام ماندن کلاهبردار اینترنتی 3 میلیارد ریالی در تنکابن