مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-01اقتصادي

طرح توسعه شرکت پارس ساحل بوشهر افتتاح شد


در اولین روز دهه فجر با حضور استاندار بوشهر و شماری از مسئولان طرح توسعه شرکت پارس ساحل بوشهر مستقر در منطقه ویژه افتتاح شد.

- روز یکشنبه دوازدهم بهمن ماه 1399 در آیینی با حضور عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر؛ مهرداد ستوده، معاون عمرانی استانداری بوشهر؛ سعید زرین فر، معاون اقتصادی استانداری بوشهر؛ نامور، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، عباس جمشیدی، فرماندار بوشهر و شماری از مسئولان طرح توسعه شرکت پارس ساحل بوشهر مستقر در منطقه ویژه افتتاح شد.

نماینده عالی دولت در استان بوشهر در این آیین از تلاش و پشتکار سرمایه گذاران عرصه تولید تشکر کرد و افزود: صنایع کوچک با سرمایه گذاری کم می توانند ضمن ایجاد ارزش افزوده و استفاده از مواد اولیه ای که در استان وجود دارد، نقش موثری در اشتغال زایی ایفا کنند.

حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در مراسم افتتاح این طرح گفت: در ایام الله دهه فجر با همکاری مسئولان استان و پتانسیل و مزایای منطقه ویژه و همت و مدد مدیرعامل شرکت پارس ساحل بوشهر، این طرح با سرمایه گذاری مبلغ 35 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال 6 نفر نیروی مستعد بومی را مهیا کرده است.

وی افزود: این طرح در زمینه تولید انواع گرانول های pvc به بهره برداری رسیده که این محصول در صنایع لوله سازی و کابل سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه شرکت پارس ساحل بوشهر افتتاح شد

طرح توسعه شرکت پارس ساحل بوشهر افتتاح شد