مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-01اقتصادي

بازدید کارشناسان سازمان جهانی بهداشت از بازار غذاهای دریایی ووهانِ چین


تیمی از کارشناسان سازمان جهانی بهداشت که در حال تحقیق روی منشا شیوع ویروس کرونا هستند روز یکشنبه از بازار هوانان در شهر ووهان چین بازدید کردند.

- تیمی از کارشناسان سازمان جهانی بهداشت که در حال تحقیق روی منشا شیوع ویروس کرونا هستند روز یکشنبه از بازار هوانان در شهر ووهان چین بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازار که محلی برای عرضه محصولات پروتیینی و غذاهای دریایی در شهر ووهان بود همان مکانی است که دسامبر سال 2019 برای نخستین بار اولین نمونه های ویروس کرونا در آن شناسایی شد.

بازار هوانان که در آن بویژه گوشت حیوانات وحشی نیز به فروش می رسید پس از همه گیری ویروس در چین و به تبع آن در جهان از ژانویه 2020 به کلی بسته و مهر و موم شد به نحوی که از آن پس تنها خودروهای حامل کارشناسان سازمان جهانی بهداشت اجازه به ورود به آن را پیدا کرده است.

اعضای تیم کارشناسان سازمان جهانی بهداشت پس از سپری کردن یک دوره قرنطینه دو هفته ای از روز جمعه تحقیقات میدانی خود را در شهر ووهان آغاز کردند.

تیم متشکل از کارشناسان سازمان جهانی بهداشت روز یکشنبه در ادامه ماموریتِ از پیش برنامه ریزی خود که تحت نظارت دقیق مقامات چینی برگزار می شود وارد بازار هوانان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید کارشناسان سازمان جهانی بهداشت از بازار غذاهای دریایی ووهانِ چین

بازدید کارشناسان سازمان جهانی بهداشت از بازار غذاهای دریایی ووهانِ چین