مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-01سياسي

افتتاح و واگذاری 1800 مسکن شهری و روستایی در دهه فجر


مدیرکل کمیته امداد استان همدان از افتتاح و واگذاری یک هزار و 800 مسکن شهری و روستایی همدان در دهه فجر خبر داد.

- پیمان ترکمانه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تشکیلکارگروه همیاری و تشکل های مردمی با مسئولیت کمیته امداد استان همدان و همراهی بنیاد مسکن، بهزیستی، هلال احمر، تأمین اجتماعی، موسسه دارالایتام، مجمع خیرین سلامت و اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: با همکاری این سازمان ها و نهادها، 440 برنامه در قالب 87 سرفصل در دهه فجر امسال برگزار می شود.

وی به افزایش روزافزون عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: وظیفه مسئولان در حفظ و نگهداشت این انقلاب بسیار سنگین و خطیر است زیرا همه دستاوردهای نظام را مدیون این انقلاب، نظام و مردم هستیم.

ترکمانه به افتتاح و واگذاری یک هزار و 800 واحد مسکونی شهری و روستایی با همکاری و مشارکت سازمان ها و نهادهای دیگر به محرومان اشاره کرد و گفت: پرداخت یک هزار وام قرض الحسنه، اهدای بیش از یک هزار سبد غذایی در بین محرومان، اهدای 70 سری جهیزیه کامل به نوعروسان و اهدای 500 پک قرآنی به دانش آموزان نیازمند، از اهم برنامه های مشترک این کارگروه است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان به برگزاری محفل انس با قرآن، مراسم جشن انقلاب، انجام ویزیت رایگان بیماران نیازمند اشاره کرد و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و واگذاری 1800 مسکن شهری و روستایی در دهه فجر

افتتاح و واگذاری 1800 مسکن شهری و روستایی در دهه فجر