مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-01سياسي

نمایشگاه های مدرسه انقلاب در کرمانشاه مجازی شدند


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب در بستر فضای مجازی به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا در استان خبر داد.

- نمایشگاه های "مدرسه انقلاب" در کرمانشاه مجازی شدند ایسنا/کرمانشاه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب در بستر فضای مجازی به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا در استان خبر داد.

علی صفدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب در بستر فضای مجازی و شبکه آموزش دانش آموزی شاد ، گفت: نمایشگاه های مدرسه انقلاب از چند سال گذشته با هدف آشناسازی دانش آموزان با اهداف پیروزی انقلاب اسلامی به صورت حضوری در تعدادی از مدارس برپا می شد که امسال به دلیل مجازی شدن آموزش های مدارس به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا، این نمایشگاه ها هم به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برپا می شوند.

صفدری رویکرد نمایشگاه های مدرسه انقلاب را در دهه فجر امسال خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب عنوان و ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه ها بتواند سهمی در اجرایی کردن بیاینه گام دوم انقلاب داشته باشند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت آشناسازی دانش آموزان با انقلاب اسلامی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه های مدرسه انقلاب در کرمانشاه مجازی شدند

نمایشگاه های مدرسه انقلاب در کرمانشاه مجازی شدند