مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:102021-02-01اقتصادي

افزایش تلفات پرندگان مهاجر در میانکاله/ پای یک ویروس ناشناخته در میان است؟


داستان میانکاله و پرندگان مهاجر، امروز دیگر، یک داستان ساده نیست، به یک تراژدی تبدیل شده که باید برای رهایی از آن، به فکر چاره بود، همین چند هفته قبل بود که در گزارشی، در خبرگزاری ایسنا با این عنوان که، زندگی هنوز در میانکاله جریان دارد! موضوعی که فقط حدود یک ماه شاهد آن بودیم و امروز، با تلف شدن بیش از 117 پرنده مهاجر دیگر، نشان داد هنوز جریان زندگی در میانکاله عادی نشده است.

دوباره فصل حضور پرندگان مهاجر در مازندران شد و باز هم، داستان تکراری تلف شدن پرندگانی که میانکاله را برای زمستان گذرانی انتخاب کرده اند.

داستان میانکاله و پرندگان مهاجر، امروز دیگر، یک داستان ساده نیست، به یک تراژدی تبدیل شده که باید برای رهایی از آن، به فکر چاره بود، همین چند هفته قبل بود که در گزارشی، در خبرگزاری ایسنا با این عنوان که، زندگی هنوز در میانکاله جریان دارد! به این موضوع اشاره کردیم که با وجود خبرهای بدی که از سال گذشته از تالاب میانکاله می رسید و مرگ هزاران پرنده مهاجر در آن خبر داغ رسانه ها شده بود اما امسال گویا تا کنون هیچگونه تلفات غیرعادی پرندگان مهاجر آبزی در این تالاب مشاهده نشده و زندگی در آن به طور عادی ادامه دارد ، موضوعی که فقط حدود یک ماه شاهد آن بودیم و امروز، با تلف شدن بیش از 117 پرنده مهاجر دیگر، نشان داد هنوز جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تلفات پرندگان مهاجر در میانکاله/ پای یک ویروس ناشناخته در میان است؟

افزایش تلفات پرندگان مهاجر در میانکاله/ پای یک ویروس ناشناخته در میان است؟