مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:102021-02-01اقتصادي

اخذ مالیات از خانه ها و خودروهای لوکس کلید خورد / جریمه سنگین برای فرارمالیاتی


رییس سازمان مالیاتی با بیان اینکه آیین نامه مالیات بر خانه ها و خودروهای لوکس بزودی ابلاغ می شود،گفت: این مالیات سالانه اخذ می شود و جریمه سنگینی برای فرارکنندگان از آن در نظر گرفته شده است.

- امیدعلی پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره علت تعلل در تصویب آیین نامه مالیات بر خانه ها و خودروهای لوکس گفت: آیین نامه مدتها قبل توسط سازمان امور مالیاتی به دولت ارسال شد و به تازگی در کمیسیون اقتصاد دولت تأیید شده است.

وی افزود: این آیین نامه احتمالاً طی این روزها ابلاغ خواهد شد.

پارسا تصریح کرد: با ابلاغ آیین نامه، عملاً اخذ مالیات از خانه ها و خودروهای لوکس کلید خواهد خورد و در آن، جریمه های سنگینی برای کسانی که از این مالیات فرار کنند در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان امور مالیاتی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد درآمدهای مالیاتی در بودجه 1400 گفت: عددی که در بودجه 1400 برای دریافت مالیات اضافه شد، مجموعه برآوردها و انتظاراتی بود که مجلس از میزان درآمدهای مالیاتی داشت.

حداکثر تلاش ما این است که ضمن فشار نیامدن به طبقه پایین مردم و تولید، این پیش بینی را محقق کنیم این مالیات چون همزمان با افزایش نرخ ها نیست فشار جدیدی را به مودی مالیاتی وارد نمی کند بلکه با کارآیی بیشتر این کار انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مالیات از خانه ها و خودروهای لوکس کلید خورد / جریمه سنگین برای فرارمالیاتی

اخذ مالیات از خانه ها و خودروهای لوکس کلید خورد / جریمه سنگین برای فرارمالیاتی