مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-01سياسي

رتبه دوم شهرداری ارومیه در ارائه خدمات الکترونیک


شهرداری ارومیه در حوزه ارائه خدمات الکترونیک حائز رتبه دوم کشوری است و این شهر شامل پنج شهر اول در زمینه شهر هوشمند کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حسین بخشایشی در آیین رونمایی از فاز اول سامانه شهروندسپاری منطقه پنج شهرداری ارومیه، اظهار داشت: شهرداری ارومیه در سطح کشور در حوزه ارایه خدمات الکترونیک، دارای رتبه دوم کشوری بوده و این شهر شامل پنج  شهر اول هوشمند کشور است.

وی تصریح کرد: راه اندازی سامانه شهروندسپاری باعث کاهش تجمع شهروندان در مناطق شهرداری و در نتیجه کاهش  شیوع کرونا می شود که موجب ارتقای سلامت شهروندان خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: بستر و زیر ساخت دسترسی به خدمات الکترونیکی فراهم شده است اما تحقق این مهم نیاز به فرهنگ سازی دارد.

قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به عملکرد درخشان سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه در مقایسه با سایر کلانشهرها اظهار داشت:  تمام فعالیت های حوزه فناوری اطلاعات استان از سوی ما رصد می شود و در این راستا از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تشکر می کنم که در مقایسه با سایر شهرها بسیار عملکرد درخشانی نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم شهرداری ارومیه در ارائه خدمات الکترونیک

رتبه دوم شهرداری ارومیه در ارائه خدمات الکترونیک