مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-01پزشكي

1632 بیمار عضو انجمن ام اس همدان هستند/ تعداد مبتلایان در حال افزایش است


مدیرعامل انجمن ام اس استان همدان از عضویت یک هزار و 632 بیمار ام اس در این مجموعه خبر داد و گفت: این بیماران با مشکلات زیادی از جمله تهیه دارو مواجه هستند.

- هاجر فهیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه انجمن ام اس استان همدان از دی ماه سال 91 فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 632 بیمار ام اس عضو انجمن هستند که آمار موجود بر اساس مراجعه افراد و ثبت نام بوده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از بیماران به دلیل بار اجتماعی بیماری ام اس تمایلی به عضویت در انجمن ندارند افزود: با این حال می توان عنوان کرد بیش از 2 هزار نفر بیمار مبتلا به ام اس در استان وجود دارند.

مدیرعامل انجمن ام اس استان همدان گفت: متاسفانه آمار بیماران ام اس استان بالاست و هر روز نیز به تعداد آنها اضافه می شود و کسی هم فعلا تحقیقی در خصوص علت اصلی این امر انجام نداده است.

وی با اشاره به فعالیت انجمن ام اس استان طی سال های اخیر عنوان کرد: صدور معرفی نامه به بانک و سازمان ها و نهادهای مختلف در دریافت تسهیلات و خدمات از جمله اقدامات بوده است.

فهیمی با اشاره به تهیه و اهدای لوازم کمک حرکتی مانند واکر، ویلچر، عصا و تشک مواج به بیماران گفت: هر سال ضیافت افطاری برای بیماران و خانواده های آنها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1632 بیمار عضو انجمن ام اس همدان هستند/ تعداد مبتلایان در حال افزایش است

1632 بیمار عضو انجمن ام اس همدان هستند/ تعداد مبتلایان در حال افزایش است