مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-01اجتماعي

تشک استعدادیابی کشتی در زمین دانش آموزان مازندرانی پهن می شود


رییس هیات کشتی مازندران از برنامه ریزی برای شناسایی استعدادهای کشتی دانش آموزی در مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عسکری محمدیان ظهر امروز در جلسه دیدار با متولیان آموزش و پرورش مازندران از برنامه ریزی برای شناسایی استعدادهای ورزش کشتی در بین دانش آموزان مازندران خبر داد.

رییس هیأت کشتی مازندران با اشاره به ظرفیت بسیار مناسب در آموزش و پرورش، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش زیر بنای توسعه کشور است و باید با وزارت ورزش و جوانان جهت رشد و شکوفایی استعدادهای ناب ارتباط تنگاتنگ و بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه کشتی مازندران در کل کشور و جهان دارای عنوان و سبک ماست، افزود: باید از طریق تفاهم نامه مشترک کارهای عملیاتی استعدادیابی در سطح مدارس را اجرایی کنیم.

عسکری خاطر نشان کرد: باید زیرساخت های لازم را برای استعدادیابی و تست پیکرشناسی مهیا کنیم تا در آینده با برنامه ریزی دقیق و چشم اندازی بلند و قوی استعدادهایی را شناسایی کنیم که نظیر حسن یزدانی و رحمان عموزاد شاهد افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این نشست با ابراز خشنودی از پیگیری استعدادیابی ورزشی دانش آموزان از سوی عسکری محمدیان گفت: کشتی ورزش پهلوانی و اخلاق محور است و تلاش می کنیم با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشک استعدادیابی کشتی در زمین دانش آموزان مازندرانی پهن می شود

تشک استعدادیابی کشتی در زمین دانش آموزان مازندرانی پهن می شود