مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-01سياسي

طرح «پِیک کتاب» کتابخانه های عمومی در چهارمحال و بختیاری کلید خورد


مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: پایلوت اجرای «پیک کتاب» کتابخانه مولوی شهرکرد می باشد که اعضا می توانند با مراجعه به سامانه کتاب مورد نظر خود را سفارش و آن را درب منزل دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر طرح پیک کتاب با حضور مسؤولان و جمعی از اصحاب رسانه در کتابخانه مولوی شهرکرد آغاز بکار کرد.

فرهاد خلیل مقدم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اجرای طرح پیک کتاب را طرح جهت ارائه خدمات شایسته تر به مردم در ایام شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: در ایام شیوع این ویروس و محدودیت های ناشی از آن، کتاب یکی از عواملی است که می تواند تاثیر بسیار خوبی در کسب آرامش افراد داشته باشد لذا سعی شده زمینه دسترسی هرچه  ایمن تر علاقه مندان  به کتاب و کتابخوانی، منابع مطالعاتی را فراهم کنیم و اجرای این طرح قدمی کوچک در راستای دستیابی به این هدف است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: پایلوت اجرای پیک کتاب در این استان کتابخانه  مولوی شهرکرد می باشد که اعضا می توانند با مراجعه به سامانه کتاب مورد نظر خود را انتخاب و پس از تماس با این کتابخانه و ثبت سفارش، کتاب خود را درب منزل دریافت و به مدت یک ماه به امانت بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «پِیک کتاب» کتابخانه های عمومی در چهارمحال و بختیاری کلید خورد

طرح «پِیک کتاب» کتابخانه های عمومی در چهارمحال و بختیاری کلید خورد