مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-01پزشكي

جزییاتی درباره نحوه ویزیت بدون دفترچه تامین اجتماعی از یکم اسفندماه


مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه ویزیت بیمه شدگان تأمین اجتماعی از اول اسفند گفت: در صورتی که دفترچه بیمه شده دارای برگ های استفاده نشده بود پزشک از آنها برای ویزیت استفاده می کند و درصورتی که دفترچه فاقد برگه بود پزشک می تواند .

- جی پلاس ؛ شهرام غفاری مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال گذشته فقط 60 میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری های این سازمان بابت امور دفترچه بوده است.

این رقم، وسعت مراجعات به واحدهای اجرایی این سازمان را نشان می دهد.

تسنیم نوشت؛ غفاری افزود: سازمان تأمین اجتماعی تصمیم گرفت نسخه الکترونیک را اجرا کند و در حال حاضر برای مراجعه در تمامی مراکز درمانی ملکی این سازمان دفترچه درمانی نیاز نیست و فقط با ارائه کدملی به بیمه شده خدمات درمانی ارائه می شود.

وی افزود: 98 درصد نسخ تولید شده در سازمان تأمین اجتماعی الکترونیکی است و توسط پزشکان طرف قرارداد نیز روزانه 150 هزار نسخ الکترونیکی صادر می شود.

مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه از ابتدای اسفند دفترچه درمانی تأمین اجتماعی در شعب و کارگزاری های این سازمان صادر نمی شود، گفت: از ابتدای اسفند بیمه شدگان با کدملی احراز هویت می شوند و خدمات را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی درباره نحوه ویزیت بدون دفترچه تامین اجتماعی از یکم اسفندماه

جزییاتی درباره نحوه ویزیت بدون دفترچه تامین اجتماعی از یکم اسفندماه