مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-01اقتصادي

افزایش طول کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور تا پایان سال


معاون ساخت و توسعه بزرگراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: 57 کیلومتر دیگر از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمدرضا کدخدازاده از بهره برداری 57 کیلومتر از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور خبر داد و گفت: این کریدور به موازات نوار ساحلی جنوب کشور از پسابندر در جنوب شرق شروع و تا شلمچه در جنوب غربی کشور امتداد دارد و از استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان عبور می کند.

وی با تاکید بر اهمیت ترانزیتی و استراتژیک این کریدور گفت: تکمیل کریدور بزرگراهی جنوب کشور نقش مهمی در روند تولید داخلی و پیشرفت اقتصادی کشور دارد و با توجه به همین امر تمام پروژه های واقع در این کریدور، مهم و به عنوان محورهای جهش تولید در حوزه بزرگراهی تعریف شده اند.

معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور طول پروژه های جهش تولید در کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور را 471 کیلومتر اعلام کرد و گفت: 140 کیلومتر آن برای بهره برداری در سال جاری برنامه ریزی شده است که تاکنون 83 کیلومتر آن زیر عبور قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش طول کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور تا پایان سال

افزایش طول کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور تا پایان سال