مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-01اقتصادي

دلالان هیچ باری را گران نمی کنند/هزینه های تولید میوه بالاست


رییس میدان میوه و تره بار همدان با بیان اینکه قیمت میوه در مقابل قیمت لبنیات و گوشت و سایر کالاها گران نیست، گفت: در میدان میوه و تره بار همدان دلالی وجود ندارد و دلالان هیچ باری را گران نمی کنند بلکه هزینه های تولید افزایش یافته است.

- ایسنا/همدان رییس میدان میوه و تره بار همدان با بیان اینکه قیمت میوه در مقابل قیمت لبنیات و گوشت و سایر کالاها گران نیست، گفت: در میدان میوه و تره بار همدان دلالی وجود ندارد و دلالان هیچ باری را گران نمی کنند بلکه هزینه های تولید افزایش یافته است.

حسین قاسم لو در گفت وگو با ایسنا، درباره علت افزایش قیمت میوه در بازار همدان، اظهار کرد: هزینه های تولید افزایش یافته به طوریکه هزینه سورتینگ و دستمزد کارگری، سبدهای میوه و حمل و نقل افزایش داشته و همین موضوع باعث افزایش قیمت میوه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرتقال شمال با قیمت 10 هزار و 500 تومان وارد میدان بار همدان می شود، تصریح کرد: چند روزیست که صادرات پرتقال قطع شده است اما استان ها برای تنظیم بازار شب عید از شمال پرتقال خریداری می کنند.

رییس میدان میوه و تره بار همدان ادامه داد: اکثر کشاورزان سردخانه دارند و 50 درصد محصولات باغی خود را نگهداری می کنند و 50 درصد میوه توسط تاجران خریداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان هیچ باری را گران نمی کنند/هزینه های تولید میوه بالاست

دلالان هیچ باری را گران نمی کنند/هزینه های تولید میوه بالاست