مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-01سياسي

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 16 هزار نفر در قمرود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 16 هزار نفر در قمرود با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به مردم ولایتمدار و بصیر استان قم اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر، عملیات اجرایی چند پروژه در قنوات قم آغاز شد.

وی افزود: البته بر اساس برنامه زمان بندی قرار است تا در ایام دهه فجر امسال، 212 پروژه با اعتباری بالغ بر 540 میلیارد تومان در استان افتتاح و همزمان کلنگ آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه های دیگر به  زمین زده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در عین حال بیان کرد: امروز علاوه بر پروژه های ساختمان دهیاری و پارک محله ای در قنوات، عملیات آبرسانی به 6 هزار نفر از اهالی قمرود هم با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان آغاز شد.

سلیمان پور در پایان ابراز امیدواری کرد همه مردم و مسؤولان بتوانند با بهره مندی از ارواح طیبه شهدا و با وحدت و همدلی، گام هایی والا برای اعتلای نظام اسلامی و همچنین پیشرفت و توسعه استان قم به عنوان عش آل محمد (ص) بردارند.

انتهای پیام/2258


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 16 هزار نفر در قمرود

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 16 هزار نفر در قمرود