مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-01بين الملل

درخواست اعضای پارلمان مصر برای ازسرگیری روابط با دمشق


نماینده پارلمان مصر ازسرگیری روابط میان مصر و سوریه را خواستار شد و تاکید کرد، هیچ مانعی برای بازگشت روابط میان دو کشور وجود ندارد.

- نماینده پارلمان مصر ازسرگیری روابط میان مصر و سوریه را خواستار شد و تاکید کرد، هیچ مانعی برای بازگشت روابط میان دو کشور وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی بکری، نماینده پارلمان مصر در گفت وگوی ویژه با شبکه خبری روسیا الیوم، ازسرگیری روابط میان مصر و سوریه را خواستار شد و تاکید کرد، هیچ مانعی برای بازگشت روابط میان دو کشور وجود ندارد.

بکری با اشاره به اینکه سوریه هیچ ضرری به مصر وارد نکرده بلکه بر عکس از مصر در نبردش علیه تروریسم حمایت هم کرده، گفت: اولویت این است که مصر روابط با سوریه را ازسربگیرد به ویژه که مصر روابط خود با قطر را با وجود اینکه این کشور مرتکب جرائمی در حق مصر شده بود، ازسر گرفت.

این نماینده پارلمان مصر روابط این کشور با سوریه را تاریخی و دارای سرنوشتی مشترک توصیف کرد و گفت: سوریه اولین خط دفاعی در شمال است و عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر بارها بر ماهیت این ارتباط، لزوم حفظ تمامیت ارضی سوریه و دخالت نکردن در امور داخلی سوریه تاکید کرده است.

او در پایان تاکید کرد: اصلا درست نیست که این قطعی ارتباط و جدایی ادامه یابد و ازسرگیری روابط با سوریه را باید در اولویت هایمان قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اعضای پارلمان مصر برای ازسرگیری روابط با دمشق

درخواست اعضای پارلمان مصر برای ازسرگیری روابط با دمشق