مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-01فرهنگي

ستاره بازی در وقت رونمایی از شیشلیک


دومین روز از سی ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر با نمایش دو فیلم بلند سینمایی پیش خواهد رفت و فیلم های «ستازه بازی» و «شیشلیک» به نمایش در خواهد آمد که در این میان کمدیِ مهدویان به واسطه حواشی که ممیزی آن در پی داشت، - دومین روز از سی ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر با نمایش دو فیلم بلند سینمایی پیش خواهد رفت و فیلم های ستازه بازی و شیشلیک به نمایش در خواهد آمد که در این میان کمدیِ مهدویان به واسطه حواشی که ممیزی آن در پی داشت، حساسیت و توجه بیشتری را نسبت به خود جلب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ سینمای رسانه ها در روز دوم از سی ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم های ستاره بازی و شیشلیک است.

در این میان، شلشیک که داستانی درباره شکاف طبقاتی را در قالب یک کمدی سیاه روایت می کند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته، چرا که صدور پروانه نمایش برای این فیلم با حواشی فراوانی همراه بود.

برنامه سینماهای مردمی را از اینجا می توانید دانلود کنید ستاره بازی کارگردان: هاتف علیمردانینویسنده: هاتف علیمردانیتهیه کننده: علی سرتیپیبازیگران: فرهاد اصلانی، علی مصفا، شبنم مقدمی، ملیسا ذاکری، مایکل مدسن و مارشال منشخلاصه داستان: صبا همراه خانواده اش به امید آنکه معجزه ای رخ دهد و سرطانش درمان شود، عازم آمریکا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره بازی در وقت رونمایی از شیشلیک

ستاره بازی در وقت رونمایی از شیشلیک