مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-01فناوري

اینترنت ارزان می شود؟


در حالی که معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارزان شدن پهنای باند‬⁩ اینترنت زیرساخت خبر داده است، کاهش قیمت اینترنت برای کاربر نهایی متاثر از این ارزانی نیست و تنها به تصمیم اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت بستگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجایی که شرکت های ارائه دهنده اینترنت ثابت در این سال ها نتوانستند متناسب با سرعت رشد اینترنت سیار و دیتای موبایل رشد کنند، در این مدت دچار مشکلات مالی بودند.

حتی برخی از شرکت های FCP بازار را به اپراتورهای موبایلی واگذار کردند و معتقد بودند پایین بودن تعرفه اینترنت در اپراتورهای موبایلی، موجب شده تمایل افراد به استفاده از اینترنت موبایل به جای اینترنت ثابت باشد و درنتیجه این شرکت ها در حال از دست دادن مشترکانشان هستند.

از طرفی محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- معتقد است که در تلاطم اقتصادی نباید صرفاً هزینه را از جیب مردم برداشت و هزینه خدمات ICT باید متناسب با جیب مردم باشد و از طرف دیگر حسین فلاح جوشقانی - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - که معتقد است در مقیاس های جهانی ایران ارزان ترین قیمت اینترنت را دارد، اظهار کرده بود تمام تلاش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به عنوان رگولاتوری یا مقررات گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت ارزان می شود؟

اینترنت ارزان می شود؟