مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-01اقتصادي

افزایش کیفیت بنا در برابر زلزله بسیار مهم و ضروری است


رییس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان مشهد گفت: طبق آمار ارائه شده، ریسک زلزله در ایران به ویژه در مورد شهر های مهم و اصلی آن بالا است و علاوه بر بالا بودن سطح خطر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انجمن انبو ه سازان، سعید سلگی با اشاره به رشد جمعیت ایران در سال های گذشته که به تبع آن نیاز به ساخت مسکن نیز افزایش می یابد، اظهار کرد: رییس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان مشهد گفت: طبق آمار ارائه شده، ریسک زلزله در ایران به ویژه در مورد شهر های مهم و اصلی آن بالا است و علاوه بر بالا بودن سطح خطر، با توجه به میزان در معرض بودن جمعیت زیاد و آسیب پذیری بالا در شهر های ایران، ریسک زلزله متاسفانه در شهر های بزرگ ایران زیاد است.

وی ادامه داد: در این راستا استفاده از فناوری های نوین در این زمینه کمک شایانی می کند و سبک سازی، مقاوم سازی ساختمان همچنین افزایش کیفیت بنا در برابر زلزله بسیار مهم و ضروری به شمار می رود.

رییس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان مشهد با اشاره به نقش مهم و کلیدی فناوری های نوین در صنعت ساختمان، گفت: این مهم سبب افزایش سرعت ساخت، عمر مفید ساختمان و کاهش هزینه خواهد شد.

  سلگی ادامه داد: به منظور آشنایی با مصالح ساختمانی و فن آوری های نوین در این صنعت همچنین افزایش سطح علمی و تخصصی جامعه مهندسان کشور می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کیفیت بنا در برابر زلزله بسیار مهم و ضروری است

افزایش کیفیت بنا در برابر زلزله بسیار مهم و ضروری است