مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-01سياسي

آغاز به کار طرح «پیک کتاب» در کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از رونمایی و آغاز به کار طرح «پیک کتاب» در چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز دهه فجر خبر داد.

- آغاز به کار طرح پیک کتاب در کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از رونمایی و آغاز به کار طرح پیک کتاب در چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز دهه فجر خبر داد.

فرهاد خلیل مقدم 13 بهمن در حاشیه این آیین با اشاره به اجرای طرح پیک کتاب به منظور ارائه خدمات شایسته تر به مردم در ایام کرونا، اظهار کرد: در ایام شیوع این ویروس و محدودیت های ناشی از آن یکی از عواملی که می تواند تأثیر بسیار خوبی در کسب آرامش افراد داشته باشد، کتاب است که در این راستا تلاش می شود زمینه دسترسی هرچه ایمن تر علاقه مندان به کتاب، کتاب خوانی و منابع مطالعاتی فراهم شود و اجرای این طرح قدمی کوچک در راستای دست یابی به اهداف است.

وی افزود: اجرای این طرح به صورت پایلوت در چهارمحال و بختیاری، کتابخانه مولوی شهرکرد است که اعضا می توانند با مراجعه به سامانه www.

samanpl.

ir کتاب موردنظر خود را انتخاب و پس از تماس با این کتابخانه و ثبت سفارش، کتاب خود را درب منزل دریافت و به مدت یک ماه به امانت بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار طرح «پیک کتاب» در کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری

آغاز به کار طرح «پیک کتاب» در کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری