مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-01سياسي

ساخت 110هزار خانه برای محرومان/2هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده قطور افتتاح شد


معاون رییس جمهور در حاشیه مراسم افتتاح 2 هزار خانه بازسازی شده مناطق زلزله زده قطور ، گفت: در حال حاضر بیش از 110 هزار واحد مسکونی برای محرومان در کشور ساخته می شود که نزدیک به 50 هزار واحد تحویل داده شده و بقیه نیز تا پایان دولت تحویل داده می شود و تا پایان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد باقر نوبخت در بازدید از مساکن بازسازی شده مناطق زلزله زده قطور خوی از خانه دار شدن 2 هزار خانوار زلزله زده خبر داد و اظهارداشت: در حال حاضر بیش از 110 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته می شود که نزدیک به 50 هزار واحد تحویل داده شده و بقیه نیز تا پایان دولت تحویل داده می شود و تا پایان امسال سه هزار واحد مسکونی محرومین در آذربایجان غربی ساخته می شود.

وی ادامه داد: طی سفر به آذربایجان غربی عملیات اجرایی 33 پروژه با یک هزار و 910 میلیارد تومان اعتبار آغاز شد که تلاش می شود تا پایان دولت این طرح ها به پایان برسند.

معاون رییس جمهور در این سفر هزینه تامین یک هزار راس دام سبک را به روستاییان مناطق زلزله زده قطور وعده داد.

  یک هزار و پانصد واحد خسارت دیده در مرحله دیوارکشی و پوشش سقف مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی نیز در این مراسم، اظهار داشت: واحدهای افتتاح شده هر کدام به طور میانگین در 60 مترمربع احداث شده اند که با پرداخت 162 میلیارد تومان تسهیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 110هزار خانه برای محرومان/2هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده قطور افتتاح شد

ساخت 110هزار خانه برای محرومان/2هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده قطور افتتاح شد